Avslutning, muffins och popcorn

 
Sista dagen innan semestern 
 
Igår jobbade jag alltså sista dagen på jobbet, innan semester och mammaledighet! Jag hade dagen till ära bakat mini-kärleksmumsmuffins (jo då, det finns), jag menar jag måste ju visa mig från min bästa sida såhär sista dagen, och avsluta ordentligt 😝 Sist jag bakade till jobbet var nog våren 2013... 
Men det viktigaste är att jag gjorde det! 
 
Sedan blev det ett mysigt avslut på Munin tillsammans med Pextra då vi för en sista gång gick igenom hur man tvättar och fönar ett hår korrekt, samt gellack ;)
Mina stressades fram lite då klockan plötsligt slagit hemgång och jag hade en tid att passa... Men såhär fina blev de:
 
 
En aprikos-rosa ton som skiftar lite beroende på ljuset.. en väldigt fin färg men hafsigt gjort! 
 
 
 
Midsommar då...?
Ja just det, det är dagen för midsommar! Tittar man ut så känns det väldigt långt borta dock. Jocke och Ester hade städat när jag kom hem igår, och Jocke hade handlat det viktigaste till resan:
... Har jag sagt att han är på diet nu?
 
Det såg ut som att de haft en kämpig dag i alla fall, för när jag kom hem så låg lillfröken utmattad på sängen, och SOV! Detta händer alltså aldrig.
 
 
 
Passade även på...
att köpa ett komplement till den bruna skuggan med blått skimmer som jag köpte sist jag var på make up store... Den var ju på rea, och den var Aqua-blå ;) och den är mycket finare på bilden
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0