De e la härligt!

 
Jag är i Götlaborg! 
 
Efter en otroligt inspirerande dag på GU så är jag helt och hållet tom på energi! Vi har en fantastisk lärare och föreläsare som heter Tone, en kvinna som är karismatisk, pedagogisk och otroligt rolig!
... Och nu har hon kört slut på oss! Tack för en underbar kurs!
 
Alla kurskamrater sover på olika ställen så vi delade upp oss innan middagen! Jag var snabbt iordning här så jag begav mig ut för att handla/fönstershoppa inför sommarens alla födelsedagar! 
Till min lycka kom jag hem med två påsar, och en uppenbarelse; jag älskar GRAND parfymeri i Göteborg! 
 
Jag vandrade runt där inne länge och kollade på dofter, makeup och krämer! Att dutta, dofta och klämma bland kosmetikhyllorna är ju det bästa som finns! 
Jag trodde ju att jag skulle bli kvar till Kaisa ringde om middagen, men tji fick jag så jag gick in på McDonalds och köpte ett "Happy Meal" 😝 (... Jag är ju faktiskt gravid) 
 
 
förresten, Rebecka denna är till dig:
 
 
Jag hittade dessutom en toksöt liten sak till världens bästa svärföräldrar, jag återkommer om vad det är i paketet! Jättesöt butik på Haga, precis vid universitetet, "rum för inspiration":
 
 
 
 
Läsa, äta sova!
 
Nu ska jag lägga mig och läsa lite tills teamet ringer om middag, jag ser fram emot en middag i gott sällskap med lite skitsnack... Och sedan sängen! 
Godnatt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0