och dagens onödigaste inlägg:

 
 
 
 
"... Det klart man ska unna sig"
 
Så startas en mening när man vill ursäkta frosseri på en vardag! Idag, är det min tur! 
Jag unnar mig endast (!) för att jag varit så "duktig" och städat hela hemmet, dammtorkat, dammsugit samt moppat! Belöningen blir: socker! 
 
Ironiskt... Men sant!
 
Jag är vuxen nu!
 
Jag är fullt medveten om min numera urusla kosthållning, orsakad endast utav tristess... Jag tycker att det är tråkigt att laga mat "för en"! 
Men, åter till hur imponerad jag var av mig själv när jag faktiskt tog mig för att fixa lunch, endast för att inte mula i mig sötsaker senare!
 
Lunch vs Fika -vad väljer man? 
 
 
 
 
Slutsats: Mycket moget beslut taget!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0