Det lider aldrig mot sitt slut



Efter en helg av jobb så avslutades veckan med en lång vila och mys!
... Eller nähä så blev det inte alls! Vi har ju en hel nedervåning som sk renoveras också!

Min andra hälft löser av mig såfort jag kommer hem, och går direkt ner och börjar slipa, spackla, bygga och såga!
Jag kan med väldigt stor säkerhet säga att vi båda börjar bli mätta på renovering! Det ska bli så skönt när vi har ytor att umgås i där nere! Och jag är otroligt stolt över Jocke som orkar.

 


Såhär snyggt var det nere igår eftermiddag, jag och barnen försökte hålla efter med dammsugare och skurmopp uppe! Det är tur att de gillar att städa de små, i alla Elton som älskar både dammsugaren ocv moppen😂
 
 
Tatueringsdags!
 
Så var det dags igen! Imorgon ska jag besöka Joel och Frannie på "Livetssalt" i stan. Jag har alltid förr tatueringar i huvudet än jag har tid att fylla på, och vissa tycks behöva mer betänketid än andra!
Imorgon blir det i alla fall en liten hyllning till mig själv och en del av mitt liv, som faktiskt blev ett rätt spontant påhitt, bild kommer imorgon!
 
 
Ikväll kommer en tjej och ska fixa nya naglar! Har beställt lite nytt nu som jag hoppas kommer imorgon! 💪🏼💋💅🏼

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0