Ruskigt höstväder och husmorsgöra

 
Vädret som utlovades idag enligt yr igår lyser med sin frånvaro! Jag har inte sett skymten av solen på hela morgonen, men bestämde mig för att vi ändå skulle få en toppendag jag och de små!
 
Jocke är på en dagstur till stora staden idag, så farmor och farfar kommer hit på eftermiddagen eftersom jag jobbar kväll på Gullmarsstrand idag!
Så vad gör man när vädret är tråkigt och barnen trötta? De har för övrigt ärvt min känslighet för väder, så är det lågtryck så blir man låg/mysig/trött!
Vi har passat på att måla/rita, städa och baka en sockerkaka, något som är mer höstmysigt än det kunde jag inte komma på! Nu doftar det nybakt och kardemumma överallt 💕 Vi väntar på att alla ska sova middag och sedan blir det lite fika! 
 
Jag gjorde den däremot inte gluten/laktosfri, så nu frestas jag inte till att smaka, och jag hoppas att den är borta tills jag kommer hem imorgon så behöver jag inte få för mig att ta en bit i någon svag stund senare ;) 
 
 
 
 
De växer!...
 
Vi fick ta en sväng till affären även idag 😂 Ingen kan vara mer stammis än vi, det är minst ett besök om dagen och nästan lite pinsamt! 
Eftersom vi är lediga idag så fick det bli jeans och kappa när vi gick ut, något som får tjejen som annars känns så liten, att se så stor och självständig ut😍
De växer för fort och jag känner ibland att jag inte riktigt hänger med. 
 
 
 
Nu blir det en kaffe, den 74:e idag! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0